Labyrinth zoekt medewerker personeelszaken

Afbeelding bij Labyrinth zoekt medewerker personeelszaken

Ter versterking van haar team zoekt Labyrinth op korte termijn een enthousiaste medewerker personeelszaken.

Labyrinth is een onderzoeks- en adviesbureau actief binnen verschillende maatschappelijke werkvelden. We weten als geen ander iedereen te bereiken. “Niet praten over hen, maar met hen”, is daarbij onze visie. Alleen dan krijgen we informatie die ons samen verder zal helpen. Om dit te bereiken werkt Labyrinth met verschillende methodieken. We voeren zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek uit. Wij werken in een klein team van projectleiders, onderzoekers en projectmedewerkers, versterkt door een groot team van veldwerkers.

De werkzaamheden:

Als medewerker personeelszaken ben je verantwoordelijk voor de personeelszaken die bij Labyrinth geregeld moeten worden. Er is een vast kernteam waarvoor een aantal zaken geregeld moeten worden. Daarnaast heeft Labyrinth een grote buitendienst – onze interviewers in het veld – waarvoor ook veel zaken geregeld moeten worden m.b.t. personeelszaken. Daarnaast draag je zorg voor verschillende administratieve- en facilitaire taken.

Onze ideale medewerker personeelszaken:

– is woonachtig in Utrecht of omstreken;
– heeft een opleiding personeelszaken (HBO) afgerond;
– verwerkt de personeelsadministratie en berekent lonen;
– beantwoordt vragen van personeel over verschillende zaken zoals vakantie, ziekte, lonen etc.;
– houdt zicht op de sociale wetgeving en past het arbeidsrecht toe;
– begeleidt functioneringsgesprekken en notuleert;
– organiseert gezellige bijeenkomsten voor het personeel;
– is medeverantwoordelijk voor office management taken;
– kijkt naar opleidingsmogelijkheden voor personeel;
– stelt arbeidsovereenkomsten op en zegt deze aan;
– helpt bij de werving en selectie van personeel en voert selectiegesprekken;
– geeft tips en adviezen en coacht waar nodig;
– is goed in staat om zelfstandig, zorgvuldig en proactief te werk te gaan;
– is stressbestendig, flexibel en heeft geen 9 tot 5 mentaliteit;
– kan goed omgaan met Office-programma’s;
– heeft sterke communicatieve vaardigheden en vindt het leuk om in een team te werken;
– is minimaal 3 dagen per week beschikbaar en bereid om ook in avonden- of weekenden te werkzaamheden te verrichten.

Kennis van Modern Standaard Arabisch, Frans, Turks, (Marokkaans)-Arabisch, Berbers en/of Tigrinya is een pré;

Wat kan je verwachten als medewerker bij Labyrinth?

– Werken in een gezellig en dynamisch team.
– In korte tijd veel ervaring opdoen door het uitvoeren van diverse werkzaamheden binnen uiteenlopende werkvelden.
– Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring.
– Een tijdelijk aanstelling, met uitzicht op verlenging en groei binnen de organisatie.

Ben jij de nieuwe medewerker personeelszaken van Labyrinth? Stuur ons dan een mail met je CV en een motivatiebrief. Een leuk filmpje mag ook! Heb je nog vragen? Stuur een mailtje of bel naar 030 – 262 71 91 en vraag naar Debberah ten Velthuis of Lévi Smulders.

Deadline voor sollicitaties: dinsdag 3 april, 9:00 uur. Sollicitatiegesprekken worden ingepland in de eerste week van april.